SODOQLIK DASTURI QOIDALARI - Baraka Market - сеть розничных магазинов товаров народного потребления
Baraka Market - сеть розничных магазинов товаров народного потребления

Колл-центр

1247

SODOQLIK DASTURI QOIDALARI

SODOQLIK DASTURI QOIDALARI

BARAKA MARKET DOʻKONLAR TARMOGʻINING DOIMIY MIJOZLARI UCHUN BARAKA CLUB SODIQLIK DASTURI QOIDALARI (SO`NGRA QOIDALAR DEB YURITILADI)

1. Umumiy qoidalar:
1.1. Mazkur Qoidalar “Baraka Market” maishiy xizmat ko‘rsatish do‘konlari tarmog‘ining (keyingi matnlarda Dastur deb yuritiladi) doimiy mijozlari uchun sodiqlik dasturida ishtirok etish shartlari va tartibini belgilaydi. Ishtirokchi Dasturda ro'yxatdan o'tgan paytdan boshlab Operator bilan munosabatlarga kirishadi, ushbu Qoidalarni to'liq va so'zsiz qabul qiladi, ularga rioya qilish majburiyatini o`z zimmasiga olib, ushbu Qoidalarga muvofiq Imtiyozlar olish huquqiga ega. Qoidalar Dastur veb-saytida, Mobil ilovada, shuningdek, Operatorning ixtiyoriga ko'ra boshqa manbalarda joylashtirilgan.
1.2. Dastur Oʻzbekiston Respublikasi hududida “Baraka Market” savdo doʻkonlari (keyingi matnlarda  Baraka Market doʻkonlari deb yuritiladi) tarmogʻida amal qiladi. Baraka Market doʻkonlari manzillarining toʻliq roʻyxati Dastur veb-saytida (www.barakamarket.uz) mavjud.
1.3. Dastur ishga tushirilgan paytdan boshlab Operator qarori bilan to'liq bekor qilinmaguncha amal qiladi.

2. Atamalar va ta'riflar:
Dastur - Qoidalarda ko'zda tutilgan istalgan turdagi a'zolik kartasidan foydalangan holda Operatordan maxsulot xarid qilgan A'zo ushbu Qoidalarga muvofiq imtiyozlarni olish huquqini qo'lga kiritadigan munosabatlar.
So`rovnoma – Dastur Ishtirokchisi bo‘lishni xohlovchi Mijoz to‘g‘risidagi, Dasturning mobil ilovasiga (Telegram-bot) Mijoz tomonidan kiritilgan yoki Qoidalarda belgilangan tartibda Dasturda ro‘yxatdan o‘tishda mijoz tomonidan xabar qilingan ma’lumotlar.
Mijoz - har qanday turdagi Karta egasi bo'lgan, lekin Qoidalarga muvofiq Dasturda ro'yxatdan o'tmagan shaxs.
Ishtirokchi - 16 yoshga to'lgan, ushbu qoidalarga muvofiq dasturda ro'yxatdan o'tgan va Ishtirokchi kartasi egasi bo'lgan jismoniy shaxs. Ishtirokchi o'zining Bonus hisobini mustaqil boshqarish huquqiga ega (Bonus ballarini to'plash/ishlatish).
Imtiyozlar - Operatordan moliyaviy yoki nomoliyaviy bo'lmagan foyda bilan maxsulot yoki xizmatlarni xarid qilish imkoniyati. Imtiyozlar kechiktirilgan chegirma usuli bilan ta'minlanishi mumkin - Operatordan maxsulot yoki xizmatlarni xarid qilish (agar bu Dastur qoidalarida nazarda tutilgan bo'lsa) uchun A'zo hisobiga Bonus ballarini yig'ish va A'zo tomonidan keyingi xarajatlar. Qoidalarga muvofiq Operatordan maxsulot yoki xizmatlarni xarid qilish natijasida to'plangan Bonus ballari.
Bonus ballar - Qoidalarga muvofiq Operatordan maxsulot yoki xizmatlarni xarid qilish uchun Ishtirokchining Bonus hisobvarag'iga kiritilgan hisob birliklari, shuningdek Ishtirokchilar Operator tomonidan mustaqil ravishda belgilab qo'yilgan boshqa shartlarni bajargan taqdirda, ular uchun asos bo'ladi. Bonus ballarini yig'ish. Hisoblangan Bonus ballar miqdori Ishtirokchi tomonidan Operatordan maxsulot yoki xizmatlar xarid qilishda chegirma olish, shuningdek, boshqa Imtiyozlar olish uchun foydalanishi mumkin.
O`chuvchan bonus ballar- Operator tomonidan o'tkaziladigan maxsus aksiyalar doirasida Ishtirokchilarga hisoblangan amal qilish muddati cheklangan bonus ballar.
Bonus hisobi (shuningdek, Hisob qaydnomasi) - Operator tomonidan ushbu Qoidalarga muvofiq Dasturda ro'yxatdan o'tish vaqtida Ishtirokchi nomiga uning axborot tizimida ochilgan hisob. Hisob Bonus ballarida saqlanadi. Qoidalarga muvofiq istalgan turdagi A’zolik kartasidan foydalangan holda Operatordan maxsulot yoki xizmatlar xarid qilinganda bonus ballari Hisobga o‘tkaziladi va Hisobdan yechib olinadi. Hisob qaydnomasi Ishtirokchining mobil telefon raqamiga bog'langan.
Ro‘yxatdan o‘tish kartasi (keyingi matnda Karta deb yuritiladi) noyob raqamga ega bo‘lgan karta bo‘lib, ushbu Qoidalarga muvofiq, tegishli a’zo Operatordan maxsulot yoki xizmatlar xarid qilganda Dasturdagi A’zoni identifikatsiyalash uchun xizmat qiladi. Karta Bonus ballarini to'plash va hisobdan chiqarish imkonini beradi.
Dastur quyidagi turdagi kartalarni taqdim etadi: jismoniy karta, virtual karta.
Jismoniy karta – Operator tomonidan Dastur Qoidalariga muvofiq “Baraka Market” doʻkonlar tarmogʻida sotiladigan plastik karta;
Dastur Call-Sentri (keyingi matnda Call-sentr deb yuritiladi) Operator tomonidan tashkil etilgan Dasturni qo‘llab-quvvatlash markazi bo‘lib, Ishtirokchilarga 71 200-12-47 telefon raqami orqali kechayu -kunduz axborot va ma’lumotnoma xizmatlarini taqdim etadi, shuningdek, veb-saytdagi va mobil ilovadagi fikr-mulohaza shakli.
Mobil ilova - IOS va Android platformalari asosidagi mobil qurilmaga (smartfon, planshet va boshqalar) oʻrnatilgan (yuklab olingan) Baraka Market dasturi mobil qurilmaning ishlashi uchun moʻljallangan maʼlumotlar va buyruqlar toʻplamidir. Mobil ilovaning egasi Operator hisoblanadi.
Operator - "URBAN RETAIL" MChJ QK 100000, Toshkent sh., manzil: Toshkent sh., Mirobod tumani, Nukus ko`ch.,, 73-uy. TIN: 307575237, u Dasturni boshqarish va ishlab chiqish bo'yicha mutlaq huquqlarga ega va Dastur ishtirokchilariga Qoidalarda nazarda tutilgan imtiyozlar berilishini ta'minlaydi.
Tekshiruv kodi - Ishtirokchiga Dasturda ro'yxatdan o'tish vaqtida Ishtirokchi tomonidan ko'rsatilgan mobil telefon raqamiga yuborilgan kod, undan foydalanish Ishtirokchi tomonidan muayyan harakatlarni bajarishini tasdiqlash uchun zarur bo'ladi, xususan, Dasturda ro'yxatdan o'tish, Ishtirokchining telefon raqamini o'zgartirish, shuningdek, tegishli Ishtirokchining hisobvarag'i bo'yicha operatsiyalarni tasdiqlashni talab qiladigan boshqa hollarda qo`llaniladi.
Dastur sayti - Dasturning Internet tarmog'ida joylashgan sayti: https://barakamarket.uz/programma-loyalnosti.
Tranzaksiyalar — Qoidalarga muvofiq Bonus ballarini Bonus hisobvarag‘iga yig‘ish yoki Bonus ballarini a’zoning Bonus hisobvarag‘idan yechib olish uchun asos bo‘lgan a’zo tomonidan Kartadan foydalangan holda amalga oshiriladigan operatsiyalar.
Xabarlar - Ishtirokchiga bir yoki bir nechta aloqa vositalari (usullari) orqali uzatiladigan ma'lumotlar, shu jumladan reklama mazmuni: u so'rovnomada ko'rsatilgan mobil telefon yoki boshqa yo'llar bilan yuboriladi.
Aksiya - Dastur doirasida Operator tomonidan o'tkaziladigan qo'shimcha rag'batlantiruvchi yoki boshqa tadbir.

3. Dasturda ro`yxatdan o`tish
3.1. Dasturda ishtirok etish ixtiyoriydir. Dasturda roʻyxatdan oʻtish vaqtida 16 (oʻn olti) yoshga toʻlgan har qanday jismoniy shaxs Ishtirokchi boʻlishi mumkin.
3.2. Dasturda ishtirok etish uchun siz Karta olishingiz va ushbu Qoidalarga muvofiq dasturda roʻyxatdan oʻtishingiz lozim.
3.3. Kartani quyidagi usullardan biri yordamida olishingiz mumkin:
3.3.1. Baraka Market kassasidan 5000 so‘mga xarid qilishingiz mumkin.
3.3.2. 50 000 so'mdan ortiq bir martalik xarid qilib.
3.3.3. Nafaqalikni tasdiqlovchi xujjatni ko`rsatgan holda
3.3.4. Mobil ilovada yoki Telegram botda virtual kartani ro`yxatdan o`tkazgan holda.
3.4. Baraka Market tarmog'ida maxsulot yoki xizmatlarni xarid qilishda va Operatordan boshqa Imtiyozlarni olishda Bonus ballarini hisobdan chiqarish uchun jismoniy karta, Virtual karta egasi bo'lgan Mijoz A'zo bo'lishi lozim. Dasturdan o'ting va dasturda ro'yxatdan o'ting, shu jumladan kartani quyidagi usullardan birini qo`llab ro'yxatdan o'tkazing:
3.4.1. 3.3.1 – 3.3.3 bandlarida ko‘rsatilgan shartlardan birini bajargan holda Mijozga 4 (to‘rt) kartadan iborat kartalar to‘plami beriladi va barakamarket.uz saytida mustaqil ravishda Anketani to‘ldirish imkoniyati beriladi. , yoki Call Center 71 200-12-47 raqamiga qo'ng'iroq qilib. Kartani Call-center orqali faollashtirish uchun Mijoz Call Center operatoriga to‘liq ism va familiyasini, shuningdek, sodiqlik kartasi ro‘yxatdan o‘tgan mobil telefon raqamini aytishi kerak bo`ladi. Qoidalarning ushbu bandida nazarda tutilgan barcha harakatlar bajarilgandan so'ng, mijoz Dasturning ro'yxatdan o'tgan Ishtirokchisi hisoblanadi va unga Bonus hisob raqami beriladi.
3.4.2. Mobil ilovada “Yangi karta yaratish” bo‘limida so`rovnomani to‘ldirib, tegishli belgini qo‘yish va “Davom etish” tugmasini bosish orqali Dastur qoidalarini aniq, to‘liq va so‘zsiz qabul qilganligingizni tasdiqlang. Yuqoridagi amallar bajarilgandan so'ng Mijoz tomonidan so`rovnomada ko'rsatilgan mobil telefon raqamiga Tasdiqlash kodi bilan SMS-xabar yuboriladi, Mijoz uni Mobil ilovaning tegishli maydoniga kiritishi kerak. Qoidalarning ushbu bandida nazarda tutilgan barcha harakatlar bajarilgandan so'ng, mijoz Dasturning ro'yxatdan o'tgan Ishtirokchisi hisoblanadi va unga Bonus hisob raqami beriladi.
3.5. Dasturda ushbu Qoidalarda nazarda tutilgan usullardan birida roʻyxatdan oʻtganda Ishtirokchi quyidagi havolada taqdim etilgan shaxsiy maʼlumotlarning kengaytirilgan qayta ishlanishiga roziligini bildiradi: https://barakamarket.uz/politika_konfidencialnosti.
3.6. Jismoniy dastur kartasi Operatorning mulki bo'lib, Operatorning birinchi talabiga binoan Ishtirokchi tomonidan qaytarilishi kerak.
3.7. Jismoniy karta va Virtual karta ushbu Qoidalarga muvofiq Dastur tugatilgunga qadar muddatsiz amal qiladi.
3.8. Agar xaridni amalga oshirish vaqtida Baraka Market do`konlari tarmog‘ida kartalar bo‘lmagan bo‘lsa, Operator eski cheklarni, mijozning kartasiga bonus ballarini hisoblamaslik huquqini o‘zida saqlab qoladi. Xaridor Kartani Baraka Market do‘konlaridagi kassada bunday Kartani xarid qilish vaqtida amalda bo‘lgan umumiy shartlar asosida Dastur qoidalariga muvofiq olishi va 3.4-bandga muvofiq ro‘yxatdan o‘tkazishi mumkin.
3.9. Agar karta ro'yxatdan o'tkazilmagan bo'lsa, 3.4-bandga muvofiq. Qoidalarga ko'ra, Operator Kartadagi bonus ballarining saqlanishi uchun javobgar emas va to'liq xizmat ko'rsata olmaydi. 3.4-bandda nazarda tutilgan hech qanday tarzda ro'yxatdan o'tmagan mijoz. Qoidalarga muvofiq, kartada ballar to'planganligi to'g'risida ma'lumot olishga haqli emas.
3.10. Bitta telefon raqamiga 3 (uch) dan ortiq sodiqlik kartasini ro`yxatdan o`tkazish mumkin emas, virtual kartalar uchun cheklov Dasturda ishtirok etishning butun davri uchun 1 (bir) dan ortiq emas.

4. Bonus ballarini hisoblash:
4.1. Bonus ballari Ishtirokchining Bonus hisobvarag‘iga o‘tkaziladi, bunda Ishtirokchilar Dastur qoidalariga muvofiq Kartadan foydalangan holda Operatordan maxsulot yoki xizmatlarni xarid qilishda, shuningdek Ishtirokchilar Operator tomonidan mustaqil ravishda belgilangan,  Bonus ballarini yig'ish uchun asos bo‘ladigan boshqa shartlarni bajarganda amalga oshiriladi.
4.2. Bonus ballari Ishtirokchi tomonidan Operatorda amalga oshirilgan maxsulot yoki xizmatlar uchun to'lovning istalgan usulida: naqd pulda, bank kartasi orqali va boshqa mavjud usullarda hisoblab chiqiladi.
4.3. Operator tomonidan o'tkaziladigan aksiyalar doirasida Ishtirokchilarga qo'shimcha Bonus ballari berilishi mumkin. Operator aksiyalar doirasida maxsulot va xizmatlarni xarid qilganda Ishtirokchining Bonus hisobvarag'iga to'planadigan maxsulot va xizmatlar ro'yxati hamda qo'shimcha Bonus ballari sonini belgilashi mumkin.
4.4. Bonus ballarini to'plash uchun Ishtirokchi Operatordan Baraka Market do'konlarida maxsulot xarid qilishda xarid uchun to'lov amalga oshirilgunga qadar (kassa cheki yopilguncha) Kartani taqdim etishi lozim. Agar Ishtirokchi kartani taqdim qilmagan bo'lsa, unda bonus ballari berilmaydi
4.5. Operator Baraka Market do'konlarida jismoniy karta yoki virtual kartadan foydalangan holda maxsulot yoki xizmatlarni xarid qilish uchun Bonus ballarini yig'ish qoidalarini mustaqil ravishda shakllantiradi. Bonus ballarini yig'ish qoidalari Dastur saytida, Mobil ilovada joylashtirilgan. Shuningdek, siz Call-center-ga  qo'ng'iroq qilib, Bonus ballarini yig'ish qoidalari bilan tanishishingiz mumkin.
4.6. Baraka Market do'konlarida kartani taqdim etgan holda maxsulot xarid qilayotganda Bonus ballarini yig'ish qoidalari:
– 50 000 so‘mgacha bo‘lgan har bir xarid uchun Mijoz yagona bonus hisobiga miqdorning 0,5 % oladi.
– 50 000 so‘mdan 100 000 so‘mgacha bo‘lgan har bir xarid uchun Mijoz yagona bonus hisobvarag‘iga miqdorning 1% oladi.
– 100 000 so‘mdan 200 000 so‘mgacha bo‘lgan har bir xarid uchun Mijoz yagona bonus hisobiga miqdorning 2 % oladi.
– 200 000 so‘mdan 400 000 so‘mgacha bo‘lgan har bir xarid uchun Mijoz yagona bonus hisobvarag‘iga miqdorning 3 % oladi.
– 400 000 so‘mdan ortiq har bir xarid uchun Mijoz yagona bonus hisobiga miqdorning 4 % oladi.
4.6.1. Ishtirokchining telefonida 3.3-bandga muvofiq dasturda yangi jismoniy yoki virtual kartani dastlabki ro'yxatdan o'tkazgandan so'ng. Dastur qoidalariga muvofiq, 5000 bonus ball miqdoriga qo`shib Bonus ballari beriladi.
4.6.1.1. Agar Ishtirokchi Dasturning Mobil ilovasini o‘rnatgan bo‘lsa va so`rovnomasi to‘liq to‘ldirgan holda, unga qo‘shimcha 5000 bonus ball beriladi.
4.6.2. Operator tomonidan Baraka Market do'konlarida o'tkaziladigan aksiyalarda ishtirok etgan taqdirda Ishtirokchiga qo'shimcha Bonus ballari berilishi mumkin. Bunday qo'shimcha Bonus ballari soni faqat Operatorning ixtiyoriga ko'ra belgilanadi.
4.6.1-bandda ko'zda tutilgan qo'shimcha bonus ballari. va 4.6.2. Qoidalarning 4.6-qoidalar bandida ko'zda tutilgan bazaviy hisobdan ortiq miqdorda kartalarga o'tkaziladi.
4.6.3. Chekdagi ballar aksiyaviy maxsulotlar (sariq narxlari belgisi ostida boʻlgan mahsulotlar), shuningdek, “Tamaki” toifasidagi mahsulotlardan tashqari taqdim etiladi.
4.6.4. Bonus ballari xarid paytida hisobdan chiqarilgan ballarni hisobga olgan holda yig'iladi.
4.7. Operatorning Ishtirokchining Bonus hisobvarag'iga Bonus ballarini yig'ish majburiyatini tasdiqlovchi hujjat xarid faktini tasdiqlovchi naqd pul kvitansiyasi hisoblanadi. Operatorga Bonus ballari yig‘ilmagani, Bonus ballarining noto‘g‘ri to‘planganligi haqidagi murojaatlar yuqoridagi hujjat taqdim etilgandan keyin ko‘rib chiqiladi.
4.8. Ishtirokchi chegirma olish uchun Bonus ballaridan foydalangan holda (yechib olish) Operatordan maxsulot yoki xizmatlarni xarid qilib, Bonus ballari xaridning umumiy narxiga, shu jumladan o`chirilgan Bonus ballar ham  hisobga olinadi.
4.9. Ushbu Qoidalarga muvofiq maxsulot yoki xizmatlarni xarid qilishda Ishtirokchi Bonus ballarini hisoblash yoki yechib olish to'g'risida mustaqil ravishda qaror qabul qiladi va chekni yopishdan oldin Operator va Hamkorning kassiriga o'z qarori haqida xabar beradi.
4.10. A'zoga Dasturda ishtirok etishi munosabati bilan berilgan bonus ballari va huquqlarni sotish, o'tkazish, boshqa shaxsga berish yoki ushbu Qoidalarga muvofiq boshqacha tarzda foydalanish mumkin emas. Bonus ballari pullik miqdorga ega emas.
4.11 Bonus ballarini hisoblash davri:
— Baraka Market do‘konlarida xaridlar amalga oshirilib,  Karta taqdim etilgan holda Bonus ballari xaridlar amalga oshirilgan sanada Bonus hisob raqamiga o‘tkaziladi.

5. Bonus ballarini yechib olish:
5.1. A'zo maxsulot yoki xizmatlarni xarid qilib, aksiyalar bo'yicha chegirmalarni olish uchun Bonus ballarini hisobdan chiqarish Operatordan Karta taqdim etilgandan so'ng mumkin, Mijoz Ro'yxatdan o'tgan bo'lishi kerak, shu jumladan. kartani ushbu Qoidalarga muvofiq ro'yxatdan o'tkazishi shart.
5.2. Ishtirokchi naqd pul chekini yopishdan oldin hisoblangan Bonus ballaridan foydalanish istagi va xaridni amalga oshirayotganda hisobdan chiqarmoqchi bo‘lgan Bonus ballari soni to‘g‘risida Baraka Market do‘konining kassiriga ma’lum qilishi shart birinchi navbatda ballar hisobdan chiqariladigani uchun.
5.3. Bonus ballari 12 (O'n ikki) kalendar oyi davomida amal qiladi. Ushbu bandda ko'rsatilgan muddat, agar ushbu Qoidalarda boshqacha qoida nazarda tutilgan bo'lmasa, Bonus ballari hisoblangan kundan boshlab hisoblanadi. Belgilangan muddat tugashi bilan foydalanilmagan Bonus ballari avtomatik tarzda Ishtirokchining Bonus hisobvarag'idan ularni qayta tiklash imkoniyatisiz yechib olinadi.
5.4. A'zo Baraka Market do'konlarida maxsulot yoki xizmatlar xarid qilganda chegirma olish uchun Bonus ballaridan foydalanishi mumkin. Bunda chegirma miqdori hisob-kitob asosida aniqlanadi: 1 (bir) Bonus ball 1 (bir) so‘mga teng. A'zo maxsulot yoki xizmatlarni sotib olishda chegirma olish uchun Bonus ballaridan foydalanganda, a'zo tomonidan hisobdan chiqarish uchun e'lon qilingan Bonus ballarining tegishli miqdori a'zo xaridni amalga oshirgan sanada avtomatik ravishda A'zoning Bonus hisobidan yechib olinadi.
5.5 Bonus ballarini hisobdan chiqarishda chegirma chekdagi barcha maxsulotga teng taqsimlanadi (Bonus ballarini hisobdan chiqarishga cheklovlar mavjud bo'lgan maxsulotlar bundan mustasno).

6. Karta yordamida xarid qilingan maxsulotlarni qaytarish:
6.1. Kartadan foydalangan holda xarid qilingan maxsulotlarni almashtirish va qaytarish O‘zbekiston Respublikasining amaldagi qonunchiligiga muvofiq amalga oshiriladi.
6.2. Ishtirokchi maxsulotni Operatorga qaytarganda yoki xizmatdan voz kechganda, bunday xaridlar uchun Bonus ballari Ishtirokchiga hisoblanmaydi, agar ular yig'ilgan bo'lsa, ular Ishtirokchining Bonus hisobvarag'idan bekor qilinadi (yechib olinadi).
6.3. Agar a'zo Operatorga maxsulotni qaytarib bergan bo'lsa yoki xizmatdan voz kechsa, xarid amalga oshirilgandan so'ng Bonus ballari Qoidalarga muvofiq sotib olish chegirmasi shaklida A'zoning Bonus hisobvarag'idan yechib olingan bo'lsa, Bonus ballarining ilgari yechib olingan miqdori maxsulotni qaytarish yoki xizmat ko'rsatishni rad etish bo'yicha operatsiya boshlangan sanada a'zoga qaytarilishi lozim.

7. Karta yo‘qolgan yoki buzilgan taqdirda uni blokirovka qilish tartibi:
7.1. Asosiy karta yo'qolgan yoki buzilgan taqdirda, a'zo mobil ilovada yoki Call-centerga qo'ng'iroq qilish orqali sodiqlik funksiyasini bloklashi lozim.
7.2. Yangi Jismoniy kartani yoʻqotilgani oʻrniga Ishtirokchi “Baraka Market doʻkonidagi kassadan pasportni koʻrsatgan holda va 5 000 (besh ming) soʻm yigʻim toʻlagan holda hamda 3.4.1 bandiga muvofiq roʻyxatdan oʻtkazgan holda olishi mumkin.  Agar yangi Asosiy kartani ro'yxatdan o'tkazish vaqtida yo'qolgan jismoniy karta Qoidalarning 7.1-bandiga muvofiq bloklanmagan bo'lsa, asosiy karta tiklanganidan keyin yo'qolgan karta avtomatik ravishda bloklanadi.
7.3. Yangi Karta (Jismoniy karta) olingandan va uni ushbu Qoidalarga muvofiq ro'yxatdan o'tkazgandan so'ng, ilgari to'plangan Bonus ballari ulardan foydalanish uchun mavjud bo'ladi.
7.3.1. 7.3-bandda tavsiflangan shartlarga rioya qilgan holda amal qilish muddati cheklangan yonuvchi Bonus ballari yangi kartani ro‘yxatdan o‘tkazishda a’zoning hisobiga o‘tkazilmaydi.
7.4. Kartani blokirovka qilishdan oldin a'zo tomonidan yo'qotilgan kartadan foydalangan holda a'zo hisobidan yechib olingan bonus ballari tiklanmaydi.

8. Boshqa shartlar:
8.1. Ishtirokchi Dasturda ro'yxatdan o'tish paytida o'zi ko'rsatgan shaxsiy ma'lumotlarning to'g'riligi va ishonchliligi uchun javobgardir. Agar Dasturda roʻyxatdan oʻtish vaqtida koʻrsatilgan shaxsiy maʼlumotlar oʻzgargan boʻlsa, Ishtirokchi Operatorni Call-centerning 71 200 12 47 raqamiga qoʻngʻiroq qilib xabardor qilishi yoki Mobil ilovadagi maʼlumotlarga oʻzgartirishlar kiritishi shart. So'rovnomada ko'rsatilgan Ishtirokchining shaxsiy ma'lumotlaridagi o'zgarishlar to'g'risida Operatorni xabardor qilmaslik bilan bog'liq salbiy oqibatlar to'liq Ishtirokchi tomonidan qoplanadi. Operator Ishtirokchining aybi bilan yuzaga kelgan Qoidalar bo'yicha majburiyatlarni bajarmaganlik uchun javobgar bo'lmaydi, shu jumladan. Ishtirokchining shaxsiy ma'lumotlari o'zgarganligi to'g'risida So'rovnomada to`ldiriladi.
8.2. Dastur qoidalari Operator tomonidan istalgan vaqtda bir tomonlama tartibda Ishtirokchilarni dastur shartlari o‘zgartirilgan sanadan kamida 31 (o‘ttiz bir) kun oldin xabardor qilgan holda o‘zgartirilishi mumkin. Operator, shuningdek, Ishtirokchilarni Qoidalarga kiritilgan o'zgartirishlar to'g'risida telefon qo'ng'irog'i yoki elektron xabar, elektron pochta orqali yoki Dastur Qoidalarida nazarda tutilgan boshqa usullar bilan qo'shimcha ravishda xabardor qilish huquqiga ega.
8.3. Karta xavfsizligi, shuningdek uchinchi shaxslarning Kartaga ruxsatsiz kirishi uchun javobgarlik Ishtirokchiga yuklatiladi. Operator uchinchi shaxslar tomonidan A'zolik kartasidan ruxsatsiz foydalanish uchun javobgar emas.
8.4. Operator istalgan vaqtda har qanday Ishtirokchining Dasturdagi ishtirokini biron-bir sababga ko'ra ogohlantirmasdan bir tomonlama to'xtatishga haqli, agar Ishtirokchi:
- ushbu Qoidalarga rioya qilmasa;
- Dastur doirasida Ishtirokchiga berilgan har qanday Imtiyozlarni suiiste'mol qilsa;
- Operator yoki Hamkorlarni chalg'itadigan noto'g'ri ma'lumotlar yoki ma'lumotlarni taqdim etish;
— Kartani olgan kundan boshlab 12 (o‘n ikki) oy ichida Qoidalarga muvofiq foydalanmasa.
8.5. Ishtirokchi istalgan vaqtda Operatorga bildirishnoma yuborish, Call-centerga qo'ng'irog'i orqali yoki boshqa qulay usulda ishtirok etishni tugatish to'g'risida bildirishnoma yuborish orqali Dasturda ishtirok etishni to'xtatishga haqli. Operator Ishtirokchining bildirishnomasini olgan paytdan boshlab tegishli Ishtirokchining Dasturdagi ishtiroki tugatilgan hisoblanadi.
8.6. Ishtirokchi Mobil ilovada, Telegram-botda, shuningdek chekda ko‘rsatilgan Ishtirokchining Bonus hisobi haqidagi ma’lumotlarni mustaqil ravishda nazorat qilish majburiyatini o`z zimmasiga oladi. Agar Ishtirokchi ma'lumotlarda nomuvofiqlikni aniqlasa, u bu haqda Dasturning Call-centerga xabar berishi lozim.
8.7.  Ishtirokchining Dasturdagi ishtiroki 8.4-bandda nazarda tutilgan asoslar bo'yicha to'xtatilgan hollarda. 8.5-band. Ushbu Qoidalardan oldin to'plangan Bonus ballari bekor qilinadi. Ishtirokchining Dasturdagi ishtiroki tugatilgan paytdan boshlab Kartaning amal qilish muddati tugatiladi (karta bloklanadi) va tegishli Ishtirokchining Bonus hisobidagi Bonus ballari avtomatik tarzda hisobdan chiqariladi (bekor qilinadi). Shu bilan birga, Ishtirokchi Operatordan hech qanday kompensatsiya talab qilishga haqli emas, shu jumladan, Bonus ballarni naqd pul ko`rinishda hisobdan chiqarilishi ham bekor qilinadi.
8.8. Dasturda ro'yxatdan o'tish va 3.4-band shartlariga muvofiq Qoidalarni kelishish (qabul qilish) orqali. Ushbu Qoidalarga muvofiq, Ishtirokchi Operatordan ushbu Qoidalarda nazarda tutilgan xabarnomalarni olishga rozi, ammo quyidagi usullardan biri bilan reklama xabarlarini rad etish huquqini o'zida saqlab qoladi:
— Call-Center yoki boshqa qulay aloqa vositalariga murojaat qilish orqali.
8.9. Operator tomonidan Baraka Market do'konlarida o'tkaziladigan aksiyalar qoidalari bilan Saytning maxsus bo'limlarida tanishish mumkin.
8.10. Operator Aktsiyalarni sodiqlik dasturi doirasida amalga oshiradi. Operator bo'lajak Aksiya, uning shartlari, unda ishtirok etish huquqiga ega bo'lgan shaxslar, uni amalga oshirish muddatlari va Aksiya haqidagi boshqa ma'lumotlarni ushbu ma'lumotlarni Dastur saytiga joylashtirish orqali e'lon qiladi.  Operator tomonidan o'z xohishiga ko'ra, Aksiya shartlari,  Operatorning xohishiga ko'ra istalgan vaqtda o'zgartirilishi mumkin.

9. Dastur doirasidagi nizolarni hal qilish:
9.1. Operator va Ishtirokchi o'rtasidagi barcha nizolar muzokaralar yo'li bilan hal qilinadi.
9.2. Agar Operator va Ishtirokchi o‘rtasida yuzaga kelgan nizo muzokaralar jarayonida hal etilishi mumkin bo‘lmasa, u O‘zbekiston Respublikasining amaldagi qonunchiligida belgilangan tartibda hal etiladi.